Honda CRF450R červená 2024

50 let vývoje modelu, 50 let plných síly

50 let závodění. Vítězství. Ale vždy, a to každým rokem, je Honda o něco silnější. Na oslavu jednoho významného milníku, pouze pro letošní rok, přišli s něčím naprosto výjimečným. S modelem CRF450R k 50. výročí. Ten je doslova nabitý speciálními díly: modré sedadlo, zlatá kola a řídítka a bílé tabulky s čísly vzdávají hold výkonné řadě CR z 80. let a jedinečná grafika tento model staví nad ostatní. CRF450R je naprosto mimořádný motocykl, který je připomínkou 50 let motokrosových závodů.

239 900,00 Kč

Vyšší točivý moment a výkon v nízkých otáčkách pro vyšší rychlost při výjezdu ze zatáček a rychlejší časy v každém kole

Tim Gajser a Ken Roczen znají recept na vítězství. Když si řekli o silnější točivý moment v nízkých otáčkách, dokázal jim jej tým HRC poskytnout – 10,7 % při 5 000 ot/min s plynulejším přenosem výkonu v nízkých otáčkách.

Hliníkový dvojitý rám s novým vyvážením tuhosti pro tovární jezdce

Společně s vylepšeným motorem se HRC také podařilo vyladit charakter rámu pro maximální stabilitu, kterou doplňuje přesná odezva vpředu i vzadu zajišťující plnou kontrolu.

Modernizované nastavení zavěšení, které se postará o působivou stabilitu a ovládání

Zadní tlumič Showa má zvýšenou tuhost pružiny – a vyšší tlumení – aniž by působil tužším dojmem; 49mm vidlice USD rovněž disponují novým nastavením tlumení.

Lehký tlumič výfuku je nyní vyroben z odolnějšího hliníku

Na trati se toho může stát opravdu hodně. To všichni víme. Tlumič výfuku musí být chráněn před poškozením, a proto je nyní mnohem odolnější, aniž by byla nutná vyšší hmotnost.

Plně nastavitelný rozjezd, trakce a charakter motoru

Svůj model CRF450R si upravte přesně podle sebe: 3 úrovně řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol, systém kontroly trakce Honda (HSTC) a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) jsou zárukou závodního stroje přímo na míru.

Nové grafické prvky a logo HRC značí něco mimořádného

Model CRF450R doslova nese otisky prstů továrních jezdců HRC. Nové grafické prvky a logo HRC jsou oslavou původního spojení mezi závoděním a vývojem.

Větší zrychlení, menší úsilí

Motor je vybaven užšími sacími kanály, delším vzduchovým trychtýřem a menším tělesem škrtící klapky o průměru 44 mm, které se postarají o rychlejší průtok vzduchu a tím pádem i vyšší točivý moment a výkon v nízkých otáčkách. Díky tomu všemu bude vaše jízda ještě nekompromisnější. Nové nastavení jednotky ECU a časování ventilů (přímo z Hondy HRC Tima Gajsera s číslem 243) vytváří novou pohonnou jednotku s řízením kontroly rozjezdu a prokluzování kol, systémem HSTC a tlačítkem pro změnu režimu motoru (EMSB), díky kterým budete mít vše skvěle pod kontrolou.

Co je dobré pro tovární jezdce HRC, je dobré i pro vás

Nikdy se nepřestaneme posouvat dál. To je přesně to, co je potřeba k boji v čele závodu. S Hondou CRF450R bude teď vaše jízda snazší a rychlejší a mnohem delší. Lehký hliníkový rám tohoto modelu disponuje novým vyvážením tuhosti podle parametrů továrních jezdců – počínaje o 2 mm silnějšími spoji předního rámu a horním úchytem tlumičů – stejně jako novými ocelovými závěsy motoru, které jsou základem pro stabilní podvozek s neskutečnou přilnavostí předního kola, které i tak dokáže zatáčet rychlostí blesku.

Nastavitelné odpružení Showa pro dokonalé ovládání

Jezdci HRC – Gajser a Roczen – se stali hlavními tvářemi modernizací zavěšení, aby dosáhli rychlejších časů na kolo a přitom vynaložili menší úsilí. Společně s novým "vyladěním" rámu se tuhost zadní pružiny vyznačuje vyšší hodnotou 56 N/mm a zvýšeným tlumením při odskoku a stlačení, což s sebou nese neskutečnou kontrolu při jízdě na nerovném povrchu. 49mm vidlice USD rovněž disponují novým nastavením tlumení, které je zárukou optimálního vyvážení přední a zadní části.

Zkonstruováno k nesmlouvavému závodění víkend co víkend

Minimalistickou kapotáž lze snadno přemisťovat a demontovat. Model CRF450R se vyznačuje špičkovým vybavením: řídítka Renthal Fatbars poskytují komfort a čtyřsměrné nastavení. Palivová nádrž o objemu 6,3 l je vyrobena z titanu. Hliníkové ráfky DID jsou lehké a pevné, zatímco dvoupístkový brzdový třmen o průměru 30/27 mm se postará o stálou brzdnou sílu při teplotách v závodním rytmu.

  • Vyšší točivý moment a výkon v nízkých otáčkách pro vyšší rychlost při výjezdu ze zatáček a rychlejší časy v každém kole.
  • Hliníkový dvojitý rám s novým vyvážením tuhosti pro tovární jezdce.
  • Modernizované nastavení zavěšení, které se postará o působivou stabilitu a ovládání.
  • Lehký tlumič výfuku je nyní vyroben z odolnějšího hliníku.
  • Plně nastavitelný rozjezd, trakce a charakter motoru.
  • Nové grafické prvky a logo HRC značící něco mimořádného.

 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.